tirsdag den 25. marts 2014

· SUN ·








Det har nu været vinter i al, al, al for lang tid. 
Jeg er næsten på desperationspunktet - jeg vil have sommer og sol mere end noget andet. 
Jeg kan ikke vente til de lange lyse sommernætter, strandfester, at sove under stjernerne, løbe igennem højt græs med bare fødder, bruge dagstimerne i solen med gammel musik og ice tea, smukke (sorte) sommerkjoler, bare ben, lange varme busture, vandkampe og ikke mindst til at komme på sommerferie og opleve nye byer og bjerge. 
Jeg kan ikke vente!
Det her kulde som de seneste måneder har givet os, og den voldsomme mængde af overtøj der er påkrævet, kan jeg simpelthen ikke arbejde med mere. 
Vi var så heldige at have en smule forår i sidste måned - og mine venner og jeg nød det fuldt ud.
Mere af det, tak! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar