onsdag den 31. juli 2013

Over the clouds, under the ocean

Her i ferien har jeg været den heldige ejer af et "go-pro" kamera. 
sådan et lille kamera der kan tåle alt. virkelig alt. 
så det fejrede jeg lidt med at filme dybt under havet, og højt oppe over skyerne, i det smukke sydfrankrig. 
her er mit resultat så, det er dog ikke alle klippene der er mine.
jeg har lavet filmen til en af mine absolut ynglings sange "Roslyn" af Bon Iver, som har den smukkeste tekst, som jeg syntes passede perfekt til mine klip.


Up with your turret
Aren't we just terrified?

Shale, screen your worry
From what you won't ever find

Don't let it fool you
Don't let it fool you down

Dancing around 
Folds in her gown

Sea and the rock below
Cocked to the undertow

Bones, blood and teeth erode
They will be crashing low

Wings wouldn't help you
Wings wouldn't help you down

Down towards the ground
Gravity smiled

You barely are blinking
Wagging your face around

When'd this just become a mortal home?

Won't, won't, won't, won't, won't let you talk me . . .
Won't let you talk me down

We'll pull it taut
Nothing let out


Ingen kommentarer:

Send en kommentar