mandag den 2. december 2013

♥idc♥








I lang tid har jeg ikke blogget fordi jeg følte at jeg ikke måtte. 
At det var åndsvagt, at der var ingen der gad at læse det, og at jeg overhovedet ikke var god eller interessant nok til at have en blog. 
Og alt dette er 100% rigtigt. 
Men hvorfor er det lige at det stopper mig?
Det er år 2013 og jeg kan da gøre lige præcis hvad der passer mig!
♥ I don't care 
Hvis jeg har lyst til at dele dårlige photobooth billeder hver dag, så er det det jeg gør, for ih hvor er det hyggeligt!
And who cares anyway?
Klokken er nu halv ét om natten, det er tirsdag og jeg sidder med denne der "don't tell me what to do"-følelse. 
Egentlig var idéen at jeg ville starte en helt ny blog-ligesom begynde på en frisk. 
Men syntes det var synd at efterlade alle mine tegninger, digte osv, da det er en vigtig del af mig. 
(okay nej, egentlig var det fordi jeg ikke kunne finde ud af at oprette en ny blog, jeg ved ikke hvordan jeg har båret mig ad med denne her. Så blev jeg sur og gav op, og denne her er også meget fin.)
Nu skal jeg i seng. (Læses: jeg skal være på tumblr i 2 timer og fortyde det imorgen.)
Godnat 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar