onsdag den 11. december 2013

simple


5 °

Jeg har rykket om på mit værelse igen. (Selvfølgelig.)
Som sagt så bliver jeg meget hurtigt rastløs i de samme omgivelser, og derfor har jeg brug for at lave om hele tiden. 
Og så elsker jeg at rykke rundt, jeg føler at jeg kan "begynde på en frisk" med mig selv hver gang. 
Før i tiden har jeg gemt på alting. Jeg elskede farver, og mit værelse var fyldt til randen, ikke en eneste plet på væggen var bar. 
Men man udvikler sig med tiden må man jo sige...
Jeg elsker nu hvid og sort, og vil helst slippe for alt hvad der hedder farver. 
Og jo mindre ting jo bedre! 
Har smidt så meget som muligt ud - færre ting giver mig ro i mit hovede. 
Og det er næsten umuligt at rode når man ikke har nogle ting at rode med. Genialt efter min mening!
Hold det simpelt og minimalistisk - og så tror jeg at man nyder at være i rummet 1000 gange mere. 


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar